Emmaste koolilapsed KIKi õppereisidel 14. oktoober marys
Käesolevat õppeaastat alustasime ühise õppereisiga teemal "Emmaste Põhikooli koolinoorte keskkonnateadlikkuse kujundamine", mida rahastas Keskkonnainvesteeringute Keskus (KIK).
1.-4.klass külastasid Läänemaal asuvat Silma Õpikoda, kus osaleti Läänemere elustiku teemalistes õppeprogrammides. Püüti pisikesi mereelukaid, tegeleti nende määramisega ning räägiti üldiselt Läänemerest kui elukeskkonnast. Suuremad vaatasid veel juurde toiduvõrgustike teemat, et teha kindlaks, kes täpselt kellestki või millestki toitub ning kuidas saab mereloomade toidulaud kaetud. Koolipere väiksemad lõpetasid pika õppepäeva Haapsalu Seikluspargis.
5.-9.klass külastasid Tallinnas Eesti Meremuuseumi õppeprogramme ning seejärel püsiekspositsioone. 5.klassi õppeprogrammi teemaks oli "Elu Läänemerel", mis tutvustas Läänemerd kui elukeskkonda, seal elavaid organisme ja nende kohastumusi. Lisaks määrati ilmakaari, räägiti ilmastikust ja elukeskkonna kaitsmise vajadusest.
6.-9.klassil olid kahes eraldi grupis ning said osa programmist "Kiirteed ookeanis", mis keskendus nagigatsioonivahendite õppimisele ning hoovuste (ehk ookeani kiirteede) tekkimisele ja liikumisele. Rühmatööna viidi läbi praktiline katse eri omadustega veega, et näha visuaalselt, miks ja kuidas veesügavustes hoovuste liikumine toimub. Lisaks vee kihistumisele nägid mõned rühmad ära ka veekeeriste tekke, mis on hoovuste tekkel ja segunemisel oluline protsesse, kuid mida ookeanis palja silmaga näha ei saa.
Peale õppeprogrammides osalemist said mõlemad seltskonnad piisavalt aega, et tutvuda Meremuuseumi näitustega ning 8. ja 9.klass said ekspromt veel põhjaliku jäämurdja Suure Tõllu tuuri osaliseks, mida viis läbi meie programmijuht.
Suuremad lõpetasid päeva õpetajate poolt korraldatud aktiivse liikumisega ehk laserlahinguga Megazone´i keskuses.
Käesolevat õppeaastat alustasime ühise õppereisiga teemal "Emmaste Põhikooli koolinoorte keskkonnateadlikkuse kujundamine", mida rahastas Keskkonnainvesteeringute Keskus (KIK).
1.-4.klass külastasid Läänemaal asuvat Silma Õpikoda, kus osaleti Läänemere elustiku teemalistes õppeprogrammides. Püüti pisikesi mereelukaid, tegeleti nende määramisega ning räägiti üldiselt Läänemerest kui elukeskkonnast. Suuremad vaatasid veel juurde toiduvõrgustike teemat, et teha kindlaks, kes täpselt kellestki või millestki toitub ning kuidas saab mereloomade toidulaud kaetud. Koolipere väiksemad lõpetasid pika õppepäeva Haapsalu Seikluspargis.
5.-9.klass külastasid Tallinnas Eesti Meremuuseumi õppeprogramme ning seejärel püsiekspositsioone. 5.klassi õppeprogrammi teemaks oli "Elu Läänemerel", mis tutvustas Läänemerd kui elukeskkonda, seal elavaid organisme ja nende kohastumusi. Lisaks määrati ilmakaari, räägiti ilmastikust ja elukeskkonna kaitsmise vajadusest.
6.-9.klassil olid kahes eraldi grupis ning said osa programmist "Kiirteed ookeanis", mis keskendus nagigatsioonivahendite õppimisele ning hoovuste (ehk ookeani kiirteede) tekkimisele ja liikumisele. Rühmatööna viidi läbi praktiline katse eri omadustega veega, et näha visuaalselt, miks ja kuidas veesügavustes hoovuste liikumine toimub. Lisaks vee kihistumisele nägid mõned rühmad ära ka veekeeriste tekke, mis on hoovuste tekkel ja segunemisel oluline protsesse, kuid mida ookeanis palja silmaga näha ei saa.
Peale õppeprogrammides osalemist said mõlemad seltskonnad piisavalt aega, et tutvuda Meremuuseumi näitustega ning 8. ja 9.klass said ekspromt veel põhjaliku jäämurdja Suure Tõllu tuuri osaliseks, mida viis läbi meie programmijuht.
Suuremad lõpetasid päeva õpetajate poolt korraldatud aktiivse liikumisega ehk laserlahinguga Megazone´i keskuses.